خیلی وقته نبودما....
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی وقته نبودما....
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالو:بک^^🥹🔥
فالو:بک^^🥹🍉
فالو = بک🥹🍇
فالو = بک 🥹🥑
فالو =بک🥹
فالو:بک^^🥨🫐
فالو:بک^^🥨🌸
آنفالو:آنفالو:|🍓
آنفالو:آنفالو:| 🍓
آنفالو:آنفالو:| 🍓
آنفالو:آنفالو:| 🍓
صاری بابت تبلیغ🥹🖤
ادمین پین کن پلیز 🥹🍡🧋
های کیوتم 🎀
من جیسو هستم خیلی ممنون میشم در مراسم ماما کاربر ☆TPOP♡به جیسو (s-m) رای بدی ✨🎀
اگر کردی بهم بگو تا فالوت کنم و همه تست هات رو لایک کنم ❤️✨
تست لایک شد
مایل به پین ؟
همه رو نداشتم
بچه مثبت🥸🤓😂
من متولد مهرم ولی خندیدن به گریه بچه ها اینو نیستم
بلی میتونم
امیدوارم مجبور نشی کسیو بکشی😂💔
من ى قاتل واقعيم ول متولد تيرم🌝🎸
به به بله...
فقط یه دونش رو نداشتم🤌🍁
ولی قاتل بودن رو دوس دارم❤😂
لایک شد
فالو هم کردم😊
به به😂
مرسی زیبا💖
و منی که همرو داشتم 🫥💔
سلام قاتل/=
ژوون آبانم بود
ولی من فقط یه موردشو دارم اونم اینه که از خون نمیترسم😂💔
جرررررر
جررررررر😂🔥
فقط دوتاشو نداشتم و فروردینی ام!
به بهه چقد فروردینی داریم منم فروردینی ام...
🥳
کل علائم رو دارم
سلام قاتل
سلامم😂🤝